Prenssannesi_ Kızlar doğduğundan beri bu kızarıklık var acaba neden olabilir kafasının arkası full böyle
acelyaaaa Prenssannesi_ bizim ensemizdede 4 tane boylr leke var 5 ayligiz ama ben 1 ay oncesine kadar gormemistim bende ne oldugunu cozemedim daha