Merhaba hanımlar bugün gardrops üzerinden ilk kez kargo gönderimi yaptım alıcı kişi 90 ₺ kargo ödemesinin kendisinden kesildiği söyledi ama PTT de 54 ₺ bir ücret çıkardı baston Bebek Arabası satmıştım kod ile gönderim yapıldı uygulamada da görüyorum ama bu ücretin ekstra çıkması normal mi hiç bilgim yok bilenler yardımcı olabilirler mi 🙄