Iyi günler nasil anlatcagimi bilemiyorum bebegim 5,5 aylik sadece anne sütü aliyor uyku düzenimiz emmemiz 3-4 gün önceye kadar cok iyiydi fakat 3-4 gündür gündüzleri pek uyumuyor yarim saatte uyaniyor önceden 2-3 saat gündüz uykusu vardi, her uykusundan agliyarak uyaniyor memede bazen huzursuzlaniyor, 1 hafta önce ülke degistirdik ondan kaynaklimi bilemiyorum, gögüslerim eskisi gibi dolu gelmiyor sütüm etkilenmis olabilir mi