Kızlar bebegim 2 aylık sürekli olarak ıkınıyor doktorada götürdük bagırsaklarında bişey yok dedi gazı olsada olmasada sürekli ıkınıyor 2 haftadır falan böyle sadece gece 3 de baslıyo genelde bu durumu yaşayan var mı napıcamı hiç bilmiyorum alışkanlık yapmıs olabilir mi