Ataayse öncelikle bunu sıkıntı yapma, kendi kendine sütüm var emziriyorum bebeğime yetiyor de. Ve bebeğini mama veriyo dahi olsan her saat başı emzir. Emzirdikçe süt hormonu harekerlenir. Sonra da humana nın emziren anne çayı var canım. Bebeğim 2.5 aylık ben sürekli kullanıyorum. Günde 3-4 fincan içiyorum. Ayrıca yeşillik ve su bol tüketmeye bak ve dinlenmeye özen göster. Booll sütlerin olsun inşallah 🙏🏻