Kızlar benim minik 4,5 aylık oldu karma aşı için çağırmışlardı bugün ama biraz hasta burun akıntısı var o yüzden götürmedim siz ne zaman yaptırdınız ikinciye yapılan karma aşıyı? Bide iki kere yapılması saçma geldi zaten 2. Ayda olmuştuk kaç tane iğne yapcaklar yine kim bilir ya 😢