1 kez açıldı sadece dikislerim. O da rahim ağzında yara olmuş iltihaplanma yapmış iltihab dikişlerin patlamasına sebep olmuştu.hem yarayı yaktı hemde 4 dikisimi tekrar attı doktorum. Tekrar antibiyotik kullandım pansumanima dikkat ettim bir daha yaşamadım.bir sebep yok mu acaba buna size açıkladığı niye dikiş tutmuyor vücudunuz? Çok geçmiş olsun