Benim bebeğiminde ilk hafta çok az sarılığı vardı ayy çoğu kişi bunda sarılık var diye diye pinpirik olmuştum psikolojik olarak banada var gibi geliyodu çocuk habire eşime soruyordum 2.hafta gittik sarılığı kalmamış hala daha geçtiği halde sarılık var sanki bunda diyolar artık takmadım doktor sarılık felan yok dedi dedim herkese hıı iyi o zaman dediker sustular o yüzden boşver hiç kimseyi takma çocuk zaten herkesin dediği gibi acıkınca ağlar ben ilk 2ay 2saati geçirmedim yeri geldi 1saatte yeri geldi 1,30-2 saatte emzirdim 2.aydan sonra geceleri ne zaman kalkarsa o zaman emzirdim