Gunesss94 bu aylarda normal bence , küçükken süpürge sesiyle uyuyan bebeğm o aylarda aklı cikiyordu her temizlk yapmamda çocuk krize giriyordu korkudan ..bizden başkasini görsün bişey olmuş gibi krize girer katılarak ağlardı , bu büyüme gelişmeden olduğunu okumustm yeni yeni alisiyor keşfediyor herşeye bu aylarda ..mesela eve kayın baba kaynana flan gelsin yada başka bı misafr içini çeke çeke ağlar sonra sonra azalarak geçti bunlar ..hiçbiri yok korkularının (1 yaşında)
Bol bol dua okuyun nas Felak Ayetel Kürsi