Catlakbiranne evet kendim bütüyorum post sahibi kendi yaşantısına göre doğru bir cümle kullanmış. Aileler yok kesinlikle tek büyütüyorum, yardım edenim gelem gidenim dostum arkadaşım hiç yok. Tek başımayım ve çevremizde genelde aile destekli ilerlediği için herşey “tek başına cümlesine” o yüzden vurgu yapmış. Benim uykuya ve tuvalete vaktim bile olmuyor kendimi unuttum. Tam olarak böyle bir moddan bahsediyor.