haticeicer aynı şeyi düşünüyorum bu aralar bende. 33 günlük kızım şimdiye kadar ihtiyaç duymadım çünkü hep bi derdi olduğu için mızmızlandı ağladı gazı falan olmadığı sürece durduk yere ağlamadı ama ilerde zorlanır mıyım diye düşünüyorum bende çok kararsızım 😕