Minikkopya Bilginiz var mı bilmiyorum ama humana türkiye deki satıcısıyla anlaşmasını bitirmiş. Uzum süre humana ürünleri türkiye de satılmayacak. Humana kullanıp da madur olanlar var mı benim gibi
egeninanns Minikkopya ilk hamileliğimde bana bir o iyi gelmişti şimdi 2. Ye hamileyim bu haber beni üzdü
Birminikannesiyim Minikkopya AA bugün aktardan 100 TL’ye aldım böyle bişey varsa bikac tane daha alayim
Minikkopya Neslihanyagmur gece çayına değil de diğerlerini kullanıyorum ben kendim. Ama artık satışı yok başka markaya geçtm
Minikkopya Birminikannesiyim still tea ve kimyonlu rezene çayınu kullanıyodum cok memnundum. Ama suan piyasada fiyatlaro 600 tl civarı malesef o fiyata alamam..
Minnakordek Bizde mama değiştirdik bu yüzden çok üzüldüm çok iyi gelmişti kızıma fiyatı da uygundu ama sağlık olsun