3 gündür burnu akıyordu bugün ise aşırı şekilde kusma ve ishal var acile gitsem vereceği ilaç zaten bende var napcam şuan bilmiyorum ateş yok şükür salgın mi var ne var anlamadım havalarda bir garip kaç güne geçer bu iştahı var yiyor ama mide kabul etmiyor hemen çıkariyor