Merhaba Anneler 21 Aylık Kızım 3 aydır Kabız Kakasını Ağlayarak bana sarılarak yapıyor ama öyle böyle ağlama değil evde iki büklüm geziyor içim gidiyor o öyle ağlayınca kahroluyorum afedersinz kakasını da sert bir şekilde yapıyo ne yapacağımı şaşırdım doktora da götürdm pek bişey demedi klasik duphalac şurup ve krem verdi sizin yapıtığınz şeyler varmı neler yapablrm nolur yardım edin 2 yaşından sonra tuvalet eğitimine başlamak istiyorum ama kabızlığı çözmeden çok zor 😔😔