_Asilin_Annesi_ Ya adres yüzünden siparişimi iptal etmek zorunda kaldım şimdi de kod geçersiz diyor. Kod verebilecek var mı
_Asilin_Annesi_ _Asilin_Annesi_ yıllar sonra kendime bayramlık alayım dedim o da olmadı evren ille de bebek alisverisi yap diyor resmen 😭
Deletedmom_41 _Asilin_Annesi_ Bilginiz olsun diye yazıyorum adres ile ilgili sorun yaşarsanız telden yardımcı oluyorlar iptal etmeye gerek yok kargoya verilmediği sürece.