Deletedmom_110 Kızlar marka olarak 9-13 ayken kızıma vurdurmusum Oğluma da aynısını yapıcam hangi marka vuruluyor e nabızda markası yazmıyor
Ess92 Deletedmom_110 4-5 yıl önce menenjit için tek doz yeterli olur diyen doktorlar şu an Türkiye’nin göç yolları üzerinde olmasından dolayı 3-4 dozluk bir menenjit planlaması yapıyorlar. Bulaş riski daha fazla çünkü. Doktorunuzla görüşün yeni bir planlama yapın bence.
Deletedmom_110 Ess92 2 doz yaptırmışım kızıma iyi ki yaptordımm havalesi epilepsi geçirdi şükür hiçbişiyz yok oğluma da aynısını yaptırmak sıtıyorum