ReisinKizi bu üçüncü evimiz 2 yıllık evliyiz ikisi Konya’daydi bu doğu görevi Şırnak. İllaki evlerde begenmedigim noktalar oldu ama her zaman içindeki huzuru önemsedim. Taşınmak yeni bir düzen kurmak oraya alışmak çok zor. En zoru ailelerden çok uzakta olmak bayram, özel gunler yalnız olmak. Evimde çok huzurlu ve mutluyum bu her şeyi katlanır hale getiriyor işte. Eşime olan sevgim,aşkım. Onun bana olan ilgisi,sevgisi. Bütün zorlukların üstesinden gelip görmezden gelebiliyorum ☺️ Nereye,hangi eve memlekete gidersem gideyim o yaşanmışlıklar,güzel anılar hep benimle geliyor.
Yani huzur olduktan sonra fıstık yeşili fayanslar bile seviliyor 🥰