Merhaba kızlar ek gıdaya geçen var mı 6 aya birkaç gün kaldı doktora sorduğum meyve ile başlayabilirsin dedi yoğurt verme alerjik çocuğa benziyor seninki dedi şimdi ben ilk defa elma vereceğim bugün internette kimsi haşlıyor kimisi çiğ veryor Ben de cam rende De çiğ olarak rendeledim şu anda veriyorum bir sıkıntı yok doğru mu yapıyorum yanlış mı tecrübeli anneler bilgi verebilir