Kızlar ben normal doğum yaptım. Makat çatlagım vardı ve sürekli ishaldim . Doktor makat çatlagı varsa kötü olur normal doğum dedi. Genel cerrahiye sevk etti. O onay verince normal doğum yaptım. Ancak şuanda makattan -özür dileyerek- iltihap akıyor. Doktora gitsem kolonoskopi diycek bebeğim küçük. Başına gelen varmı?