Dondurmalikahve Birkaç saat önce güneş kremi önerisi istedim hiç yorum gelmemiş. Kendim için güneş kremi ve yüzümde minik minik sivilce tarzı şeyler çıkt onlar için öneri bekliyorum
Elaninannesiiii Dondurmalikahve şuan La Roche kullanıyorum cnm su bazlı bi krem sanki bana çok koruyucu gibi gelmedi. Daha öncesindede solante kullanıyordum hamilelikte vs. Solante tercih ederim haa bir de Sinoz u çok öneriyorlar .
Bssraa2 Dondurmalikahve bn missha güneş kremi kullanıyorum memnunum sivilce tarzı şeyler için cildiyeye gidin bnce :)
Dondurmalikahve Bssraa2 Teşekkür ederim. Öyle çok yoğun sivilceler değil ama yanaklarım da çıkmış minik minik gül suyu kullanıyorum şu an için. İlçede yaşıyorum hastanedeki cildiye doktoru ayrıldığı için maalesef cildiyeye gidemiyorum en yakın gideceğim yerde arabayla 45 50 dakikalık mesafe ufacık sivilceler içinde o kadar yolu gitmek istemedim😊
simiyyy Bebeme kullandığım mustelayı kullanıyorum ben, yok ben daha yetişkin kremi kullancam dersen bioderma temiz içerikli ve etkili. La rosh var hayvanlar üstünde deney yapan ve içerik puanlaması düşük olan, herkes onu kullanıyor ama sen kullanma 😄
Dondurmalikahve simiyyy Ben de oğluma geçen seneden beri sivone kullanıyorum. Üst yorumda da la rocheyi alma dedi bi anda onu eledim 😁👎
Noname21 Dondurmalikahve ben sebamed aldım kendime ve kızıma geçen sene minik minik sivilceler de beslenme tarzından dır yağı kes gülsuyu sür
Dondurmalikahve Noname21 Çok da yağlı yemek yemiyorum canım Zaten öyle içi beyaz beyaz sivilceler değil böyle pütür pütür gibi birkaç gündür de gül suyuyla yıkamaya başladım bayrama kadar toparlanır umarım. Kremi var mı diye merak ettim
lilys Dondurmalikahve bende ne kullansam dokunuyor ama bir donem SVR markasinin kopuk gibi olan gunes kreminj kullanmistim cok hafifti doktor onermisti. Bende onu deneyecegim tekrardan
PatronBebek Dondurmalikahve postun altına hiç yorum yapmamışsınız üstte kalması için. O yüzden yorum gelmiyor. La roche, bioderma, incia, svr, babe… Bunlar güzel markalar
izd Dondurmalikahve ben çok denedim ve gariptir ki en memnun kaldığım da kiehls oldu. Eğer ki yakınınızda kiehls mağazası var ise onlardan 2-3 tane tester isteyin ve düzenli kullanıp karar verin ona göre.. ben çok beğendim, kullanıyorum ki sonradan yağsız versiyonu çıktı ben geçen sene gördüm daha doğrusu o da çok iyi geldi bana..
Cansu_0606 Dondurmalikahve beeo markasının güneş kremini öneririm hamilelikte kullanmaya başladım günlük nemlendirici olarak da kullanıyorum memnun kaldım istersen deneyebilirsin tamamen organik
Panikatakanne Dondurmalikahve solante pregna kullanıyorum hamileyken başlamıştım beğendim ona devam ediyorum temiz içerikli çünkü sadece suya falan girince akıyor beyaz beyaz o kötü onun dışında memnunum
Gryffindor Doktorumun önerisiyle soltis (yüz için) aldım . Organik sertifikalı temiz içerikliymiş. Mineral filtreli olmasına rağmen beyazlık bırakmadı. Anlaştık gibi bakalım
izd Gulsun2 ya artık drug store marka ile fancy marka arasındaki fark makası kapanıyor maalesef döviz yüzünden. // Zavallı TL, çok değer kaybetti haliyle bizler de çok para kaybediyoruz yani bir güneş kremine bin TL vermemeliyiz
Elaninannesiiii Dondurmalikahve yok onu da çok duydum sanırım onu alıcam bende kullananlar çok memnun çünkü