Vahidem Bı kaç yazıya denk geldim kararsız kaldım bazıları actirilmali diyo bazıları açtırmamak gerekiyo diye yazmıştı kremlerin zararlı olduğunu falan.bu konu hakkında gerekli bilgisi olanlar yazabilir mi?
Gktggelis Vahidem vajinal yapışıkşık benim bi arkadaşımın kızındada vardır büyük sorun teşkil ediyor tabiki açılması gerekir arkadaşım krem sayesinde düzeldi