Merhaba arkadaşlar burdaki deneyimli annelere sormak istiyorum bebeğim tam 4 aylık oldu sizce onu arada ellerinden tutup kaldırsam oturuyomuş gibi yada kucağımda oturma pozisyonunda tutsam hala erken mi ben yapmaya başladım arkadaşım gördü ve daha küçük falan dedi sizce? Ne zaman oturur?