Kizlar 1 hafta oldu siparis vereli gozum erken uyandi ama ne yazikki paramdan oldum ne kargo cikisi var nede para iadesi cuma gunu yazdim sizin hakkinizda sikayet var da birsuru sikayet var diye kadin kendini hakli gorerek bana bagirarak ses kayitlari gonderdi ben alttan aldim kotu konusmadim cuma gunu dediki bugunden itibaren 14. Gun benm yasal hakkim 14. Bilerek senin parani vercem dedi bnde tmm dedim sonra arastirdim boyle birsey mumkun degil cunku kargo cikisi yok 14 gun beklemek sacma bu kadin beni oyaliyor yine yaziyorm ama cvp yok nasil parami alacagim