Burhanaltintop Probiyotik 1 kere kullanabiliyorsunuz. 2.şişe önerilmiyor. Bununla beraber gaz damlası da kullanıyorsanız eğer 3.aydan sonra hiç bir gaz damlası da önerilmiyor.
Bebeğin gaz çıkarması, kaka yapması kadar bunları takviye gıdasız kendi başına yapması da önemli. Sabah akşam sızma zeytinyağı verilebilir 1 çay kaşığı. Hem besleyici hem kaka yapmasında yardımcı olacaktır. 🙏