Rvyd123 Bebeğim 4. Aydan 5. Aya geçişte sadece 300 gram almus sizce normalmi yada kilo alması için ne yapmalıyım
caniminicib_ Rvyd123 aylık 500 sınır kilosu alması lazım az almış. Doktor ya da sağlık ocağındaki hemşire bir şey der bi sorun
Cns15 Rvyd123 bu ay geçişlerinde az alması veya hiç almaması normalmiş eğer bebeğinizin kgsu normal sınırda ise korkmayın veya bişey yapmayın . Benim bebeğim de aynıydı 300 gram almıştı ebemiz kgsu normal bu aylarda Buda normal dedi