Oglumcanim_ Ya her gönderdiği kargoyu yanlış gönderiyor . Oğluma ayakkabı lazım . Alıyorum bi bakıyorum 24 numara yerine 21 numara göndermiş . İade ettim tekrar aldım . Bu sefer bi teki başka diğer teki başka ayakkabı göndermiş . Bu şaka mı ya ? Yani insanın kör olması lazım bunu görmemesi için. İkkisi de farklı renkler . Böyle gönderim olur mu ya. ? Çocuk ayakkabısız kaldı 1 haftadır uğraşıyorum . Sürekli yanlış gönderiyor . Ve üstüne verdiğim kargo paraları da boşa gidiyor . O kadar sinir oldum ki anlatamam . Nasıl farklı ayakkabılar gönderirler ya . Sürekli oradan alışveriş yapıyorum bir de. Valla soğudum burdan .
Duyulurum Oglumcanim_ hiç bu durumu yaşamadım, kargo neden boşa gidiyor, iade olunca tüm para iade edilmiyor mu?
Asyaveannesi04 Oglumcanim_ siteden alışveriş yapmak baya saçma lcw için konuşuyorum bir kaç ürün beğenmiştim yok kodla indirim oluyor felan aa mağazaya gittim 100 tl daha ucuz 😅
Deletedmom_39 Oglumcanim_ mağazası yok mu canım yakında direk oraya iade et 🌷 kargoya vermekle uğraşma. Ben genel olarak lcw beğenmiyorum çok kaliteyi düşürdüler
Zeliff Oglumcanim_ benimde sitesinden yaptığım alışverişi deprem bölgesine göndermişlerdi topluca. Halbuki yardımlaşma bölümünden yapmamıştım kızıma kışlık almıştım. İ
Oglumcanim_ Duyulurum yok hayır . Kargo ücreti alıyorlar ya satın alırken . O para boşa gidiyor . Sadece ayakkabının ederi iade oluyor . Bir de işin tuhaf tarafı kuponla alıyorum indirimli oluyor diye. Etiket fiyatı kuponla halinden de ucuz oluyor. Bazen unutuyorlar etiketi yırtmayı öyle denk geldim hep
Duyulurum Oglumcanim_ evet fiyatlar hep arttığı için etiket sıkıntısı var, en son aldığım ürünlerde etiket bile yoktu hiç. Yine alırsanız kargo bedava olunca alın bazı saatlerde kargo ücreti olmuyor
mysaa1 Oglumcanim_ şikayet var.çöm a şikayet edin görsellerle beraber telefi edin deyin sizi arayanlara hediye çeki veryolar. Eskiden kargo iade oluyordu o değişmiş mi tutarı kargodan mı kesiyorlar ne garip
Oglumcanim_ Duyulurum bu aralar hiç kargo ücretsiz olmuyor canım . 300 e 120 geliyor bazen sadece . Mecbur da almak zorundayım artık ayakkabısı olmuyor çünkü çok sıkıyor . O sebeple ısrarla aldım ısrarla da hep yanlış ürün geldi
Oglumcanim_ mysaa1 aa öyle bişey varmı . Şikayet var. Com mu yazıp sikayet edeceğim . Eğer bilginiz varsa söyleyin ne yapmam gerektiğini tam olarak . Hemen edeyim valla
Oglumcanim_ Asyaveannesi04 valla haklısınız . Kupon falan hikaye. Zaten mağaza da daha uygun fiyatı . Kupon adı altında uygunmuş gibi gönderim sağlıyorlar
manikeneko666 Asyaveannesi04 aynı şeyi ben yazdım bugün burada bir arkadaşa, kod mod harbiden yalanmış bir fark olmuyor , gittim mağazaya internet sitesinde 180 TL olan gömleği magazadan 120 TL’ye aldım , 270 olan pantolonu 200 e aldım isteyene görsel ve fiş atarim 🤔
Oglumcanim_ Zeliff ay aynısı bizimde başımıza geldi. Belirtmediler de hiç aldığımız herşey oraya gitti . Aradık hatta . Belirtmediniz bile gönderdiniz diye . Ama bi sonuç alamadık tabi
Oglumcanim_ MelikeElifDuru hahhahaha ay yok artık ya. Neye dayanarak böyle bişey yapıyorlar anlamıyorum cidden çok garip ya
mysaa1 Oglumcanim_ şikayetvar.com yazın üyelik istiyor üye olun sikayetinizi yazın görselde ekleyin sonra LCW genel merkezden arıyolar sizi durumu anlatın 2 dir sizin hatanız böyle böyle deyin bunu telafi edin ben uğraşmak zorunda değilim deyin alt limitsiz 50 tl ve üstü çek tanımlıyolar tüm ürünlerde geçerli . Urunude evden aldırıyolar kargo yönlendirip siz ugrasmamıs olursunuz
birprensannesi0208 Oglumcanim_ yani bende alacakdım oğluma lcwakikiden sandalet iyiki almamışım 🙊 mağazadan aldım birde normalde 27 giyiyor oğlum 25 numara oldu ben internetden 28 sipariş verecekdim birde
Btlaltn Oglumcanim_ Lcw arayıp görüşebilirsiniz bende evdeyken kargocu kargoyu getirmeden iade etmiş aradım hesabıma kupon tanımladılar whatsapp üzerinden de iletişim kurabilirsiniz
Pol34 Oglumcanim_ aynısı başıma geldi ayakkabı yollamış biri 23 biri 25 bi de mağaza iade almıyor illa arasa bırakın diyorlar ta nerde en yakın Aras. Onların hatasıyla biz uğraşıyoruz
manikeneko666 Pol34 mağaza neden iade almıyor, İstanbul’da 120 gün iade alıyor , cumartesi günü sordum , online mağazadan alışveriş yapacağım mağazadan kaç gün iade alıyorsunuz etiket üzerinde 120 gün dediler