Smyra4242 Benım bebegım 55 gunluk ve gaz sancısı cekıyor denemdgm sey kalmadı en son rezene dedıler bır bardak yapıyorum bı kasık cocuguma verıyorum gerı kalanını ben ıcıyorum az da olsa faydasını goruyorum cocuha zararı olurmu ılk defa anne oldum ve korkuyorum bısey olur dıe bıde zınco damla kullanıyorum 1 damla verıyorum
glsmatlls Smyra4242 ilaçlar şuruplar hep hikaye biz en çok gaz masajından fayda gördük. Ayaklarını devamlı pedal çevirme hareketi yaptırıyoruz karnına masaj en çok bu rahatlatıyor hala. İnternetten gaz masajını detaylıca izleyip uygulamanızı tavsiye ederim 🥲
Eymnpl Smyra4242 zinco değil ben biogaia damlasının iyi geldiğini biliyorum biraz pahalı ama. Ayaklarının altına ve karnına biraz adaçayı sürüp masaj yapın rahatşatır inşallah
Ada-Uras-Asya Smyra4242 benmde oğlum aşırı gazlı biogaia gaz damlası sabah 2 gece 3 damla wer gaz masajı yap mutlaka iyi gelecek zingo asla işe yaramıyor
Mrvaydn_ Smyra4242 kesinlikle en iyi gelen şey banyo ve masaj. Keyifli olduğu zamanlarda karnına masaj yapın yağla alt değiştirirken falan pırt pırt çıkıyo gazlar. I love you masajı youtubdan bakın çok işe yarıyor
Smyra4242 glsmatlls devamlı yapıyorum rahatlıyor bıraz ama gene aynı oluyor 2 kerw acıle gıttk sırf bu yuzden
EsraUmut Ben sap simplex gaz damlası kullanıyordum. Rezene çocuğa vermiyordum ama gunde az bı kez en fazla iki kez içiyordum onun dışında gaz masajı falan oluyor onları yapıyordum
Mormenekse19 Gaz damlaları sancı yapıyor canım sağlık ocağının verdiğim d vit kullanıyorsan o da yapıyor. Kiraz çekirdeği kemeri, banyo, gaz masajı en iyi bunlar geliyor benim oğlumda inanılmaz gazlıydı herşeyi denedim bu arada rezenede verdim fayda görmedim
Smyra4242 Mormenekse19 devıtı unutuyorum ya arada bı verıyprum o kemerden almadım da ben bacaklarını hareket ettıtıyorum gazı cıkıyor az rahatlıyor sonra gene aynı oluyor anlaymdm gıttı aglayınca kıyamıyorum zeytınyagıyka masaj yapıyorum karnına
Mormenekse19 Smyra4242 kemer uzun süre sıcak kalıyor çok rahatlatıyor geceleri hala bazen bağlıyorum d vit düzenli kullanmaya çalış bebeğim yürümesi konuşmasını bile etkiliyor
Smyra4242 Mrvaydn_ youtubeden bakıyım bı sgaolun karnına masaj yapıyorum zeytınyagıyla bebek yagıyla ayaklarını bısıklet yapıyorum karnına cekıyorum cıkıyor ama az rahatlıyo gerı baslıyor
Eminekync Smyra4242 bemim bebişte çok gazlı bende veriyorum doktor Her emzirmeden önce iki damla laktazm diye bir Damla verdi onun biraz faydasını gördüm birde üç ögün nurse harveys diye damls kullanıyorum ayaklarına adaçayı yagı ile masaj yapıyorum karnını sıcak tutuyorum ütü ile ısıt müslin bezi karnına koy inşallah birinden birinin faydasını görürsün canım gazlı bebiş çok zor
Smyra4242 Eminekync sız rezene mı verıyorsunuz gercekteb cok zor agladıkca kıyamıyorum arabada susuyor salkayınca susuyor sadece harıcı yok emmıyor agrısı tutunca ac ama ememıyor oyle olunca
Mrvaydn_ Smyra4242 ben de çok yaşadım gaz sıkıntısı. Pilates topunda zıplıyodum bebeğimi kucağıma alıp anında susuyordu hatta uyuyordu. Neler denedim 😢
Eminekync Smyra4242 aynı sıkıntıları yaşıyorum bir haftadır felan biraz daha iyi üçüncü aya girince azaldı heralde
esractl Bende açken relaktaz emdikten sonra da nurse harveys sam simlex veriyodum gayet iyi geliyordu bide ayaklarının altına sıcak su torbası koyuyodum
Kedilibebekliacemi Smyra4242 benim beneğim de aşıtı gazlı ve çok ağlıyor hiç susmuyordu o günlerde. Gazı olsa da olmasa da düzenli gaz damlası içirin sap splex, nurse harvey, biogara en az iki tane damla içiriyordum. Sıcak havlu aşırı rahatlatıyordu göbeğine koyuyordum. Masaj çok önemli özellikle i love u masajından çok fayda gördüm bol bebe yağıyla. Kiraz çekirdeği kemeri çok iyi geldi. Bir de tutarken hep kolumun üzerine göbeği gelecek şekilde tutup ritmik patpat yapardım öyle dururdu. Son olarak bol bol ılık banyo.