hacerahsenn Kızlar ben aile hekiminin verdiği monovit d3 kullanıyorum. Temiz içerikli midir . Değiştirmelimiyim ???
Mysmrtfrt hacerahsenn ben de onu kullandım birkaç kere ama benim bebeğimde aşırı uyku ve kabızlık yaptı onu bıraktık doktorum özel ilaç önerdi parayla aldım ocean diye
Yigitefeninannesi_ hacerahsenn ocean kullanıyorum sağlık ocağının verdiğinin içeriği temiz olmadığı için
Mormenekse19 hacerahsenn sağlık ocağındaki d vit gaz yapıyor içeriğide temiz değil ocean kullanıyorum oğlum 5 aylık memnunum
pleasemom Mysmrtfrt ben devit 3 kullanıyordum çok memnundum bitti sağlık ocağına gittiğimizde hemşire monolit vermişti bitince onu kullanayım dedim 5 gün oldu aşırı uyuyo 3 aylık bebek 20 saat uyudu iki gün önce meğer bundanmış acilen değiştiricem
hacerahsenn pleasemom bende bu ilaca başladığımdan beri çocuğumun yüzünde kırmızı sivilceler çıkmaya başladı bende acilen değiştircem
Yigitefeninannesi_ hacerahsenn o anlık eczaneden aldım ama internetten daha uyguna geliyor mesela kan damlası ni internetten almıştım eczaneden daha uygun
Hndealnathn Doktorumuz sağlık ocağının verdiğini onermedigi için d vitamini de kan damlası da ocean marka kullandık doktorumuzun tavsiyesi üzerine