Omerinannesj benim bebeğim 2 ay 17 günlük çok şükür bir uyku sorunumuz olmadı belki bebeğimden belki benden kaynaklı bilmiyorum ne yaptığımı yazıyım size. Sabah 7,30-8,30 kendisine bırakıyorum kendiliğinden uyanıyor alt değiştirme yapıyoruz burun temizliği kıyafet değişimi işte biraz kişisel bakım :) az da evin içini toparlıyorum çok detaylı olmayacak şekilde 1 saate yakın oyalıyorum sonra yanıma alıyorum yatıyoruz beraber göğsümü açık bırakıyorum o istediği zaman emiyor işi bitince uykuya dalıyor bu sayede ben de 1-2 saat daha uyuyorum. 11 gibi tekrar uyanıyoruz saat 12:30 a kadar beraber mutfağa gidiyoruz ben kahvaltı falan yapıyorum kahvaltım bitince huysuzlanmaya başlıyor 2. Gündüz uykusunu istiyor emziriyorum tekrar uyuyor 1 saate yakın uyuyor bu süreçte ben yemeğimi yapıyorum. 2 gibi uyanıyor bu sefer bebek arabasına koyuyorum süpürge yapıyorum süpürge sesini seviyor ağlamıyor ben nereye bebek oraya evi süpürüyoruz siliyoruz işte banyo fln yıkıyoruz işim bitince de saat 4:30 a kadar şarkı açıyorum ona söylüyorum biraz vakit geçiriyoruz tekrar emişme ve 3. Uykuya dalıyoruz asıl sorun burdan sonra başlıyor burada yarım saat fln uyuyor. Kalktığında cadı saati geliyor 5-8 arası ne kucakta duruyor ne emmek istiyor ne başka birşey çok huysuz oluyor bi şekilde oyalıyoruz artık gezdiriyorum emzirmeye çalışıyorum konuşuyorum çıngırak falan artık neyse banyo yaptıracaksam 8 gibi yaptırıyorum yaptırmayacaksam 8:30-9 a kadar oyalıyorum sonra emişip gece uykusuna geçiyoruz ışığı kapatıyorum tv sesini kısıyorum eşimle de sessiz konuşuyoruz gece uykusuna yatıyor. En fazla 3 kez kalkıyor gece emmek için ama tüm gece boyunca kaka yapmadığı sürece altını açmıyorum altını açarsam geri uyuması mümkün değil. Gece 1-3-5 de emmeye kalkıyor bazen 2 kez uyanıyor sadece. Bu düzeni de ben oluşturmadım kızım kendi oluşturdu bende ona uyarak kendime bi düzen yaptım bu şekilde yani