Kızlar 3 ay 5 günlük bebeğim var, normalde çok sakin bir bebekti. Ama bı kaç gündür uyuyacağı zaman çok ağlıyor, emmek istemiyor. Zorla emziriyorum resmen. Çığlık atıp duruyor sürekli bağırıyor. Anlamadım birden oldu böyle.
Sizinde böyle mi acaba var mı bilen?