miray31 Kızlar bebeğim 5,5 aylık öksürsek hapsursak ya da yüksek bir ses çıksa hemen korkuyor. Bugün yanında yatıyordum hapşurdum o kadar çok korktu ki on dk ağladı sizin bebişler de böyle mi ya? Kendimi çok kötü hissettim
Ecemduyku miray31 benimki de 5,5 aylık aynen dediğin gibi yanında öksürüğ hapşırdığımızda aşırı derece korkuyo ağlıyo bizde 10 dk sakinleştirmeye çalışıyoruz valla hep böyle mi olucak acaba büyüdükçe geçer mi bilemiyorum bende
Atlasbebek3535 miray31 canım dönemsel oluyo benim bebeğimde bi ara yukardakinin yurume sesinden bile korkardı geçti şimdi 23 aylık hiç korku kalmadı
mrsheisenberg miray31 bebeğin kucağındayken sesleri tanıt ona annesiii:) öyle güvende olduğu çok korkmaz
miray31 Ecemduyku inşallah geçer zamanla ya insan hapsurduğuna pişman oluyo valla 😅 yalnız değilmişim bnmki mi çok korkak diye düsünüyordum ben de
miray31 Atlasbebek3535 çok şükür ya bizim de geçer inşallah ses çıkcak yine ağlıcak diye korkar oldum valla