Kızzlar, şimdi ben bayramlık bir salopet elbise alacağım kızıma ama bunu yazın da giyer tişörtle falan diye düşündüm. Beden olarak napsam bilemedim. 86 beden tam olur ama yazın giyemeyebilir belki. 92 beden alsam şu an çok mu büyük gelir. İnternetten alıyorum deneme şansı yok. Kızım 15 aylık bu arada. Bana bir fikir verin🫠