Kizlar doğum yapalı 7 ay 15 gün oluyor 2 ci doğumum bu arada sezeryan doğum yaptim
Neyse 2 ci doğumum biraz zor ve sıkıntılı oldu ilk doğumdan dikişler iyi dikilmedigi için 2 ci doğumda dikişleri dikerken çok zorlandılar bidha doğum yapma yaparsan dikişler tutmaz yapmak istersen araştırma hastanelerine gidiceksin dediler
Şuan adetimin üstünden 4 gün geçti ve olmadım nirmalde hiç sasmazdi günüm gelince hemen olurdum acaba hamile olabilir miyim eğer hamileysem aldirirsam günah olur mu çünkü sezeryan olduğum için 3 doğumda masada kalırım bı yanım aldır diyo bı yanım aldırma diyo sizce bunun günahı var mıdır istemiyorduk 3 cuyu korunuyorduk ama nasıl oldu hiç farkında bile değiliz lütfen dini yönden günahı var mı ilerde vicdan azabı çekmek istemiyorum 😔