Kızım 7ay 11günlük. Geçen pazar günü çay içiyorum kızımda yanımda mız mız hiç durmadı ne yaptıysam bırktım yanımda oturuyıdu. Mız mızlığa devam edince nee kızım ne istiyosun dedim sert bi ifadeyle sonra döndü ııııı diye bi tepki verdi bana ne olduğunu anlamadım😃 geçen gün annemde yemek yediriyorum sofrdayız kardeşim verme onu yiyemez ddi yer diyip verdim o ara dayısına döndü yine kızarak elini masaya vurarak bağırdı. Bu sabahta yine böyle bişey yaşadık eşimle kızımız hakkında konuşurken onun yaramazlıklarından bahsederken öyle tepki verdi. Acaba anlayark mı yapıyo yda neden yapıyo fikri olan yaşayan var mı ☺️