Merhaba hanımlar bebeğimin dışı ciktigindan beri 2 aydır kabızlık çekiyor kakası parça parça ve bazen çıkarmakta zorlanıyor. Bir de kabızlıktan dolayı popo kısmında et gibi bir şey oluştu doktor bunun için krem verdi. Sürekli kayısı zeytinyağı veriyorum fakat bu hiç bitmiyor o kadar ikiniyor ki yedikleri burnundan çıkıyor. Bir de bu aralar kusmalari başladı yeni de kan tahlili verdik olsaydi mutlaka çıkardı diye düşünüyorum. Benim gibi yaşayıp kabızlığa çare bulan veya kesin olarak ne zaman biter acaba ?