motherthea RobinScherbatskyy hava çok yağmurlu kuryeleri riske atamam içim rahat etmiyor umarım bölgesine uyan yararlanır ☺️
RobinScherbatskyy Angel00 evet sepet tutarı olması gerekiyor ama yinede en az 200₺ lık hediye ürün aldım ben. Tahmini söylüyorum ama 200 liradan çok fazladır
RobinScherbatskyy Erva42 canım yemeksepeti market içine girdiğinde altta hediyeni unutma diye bölüm var ordakiler bedava ürünler alıcaksan acele et biraz azalıyor ürünler fazla bişey kalmamış zaten şuan