reyhanmustafaemir Oğlum 2 yaşında gözünde yag bezesi var. Emar istendi ama yasi küçük olduğu için anestezi ile çekilecek baska sebeble yada bu sebeble cektirenler süreç nasıldı hemen uyanıyor mu etkisi kaliyor mu
Pasamm14 reyhanmustafaemir emar için ne kadar sürdüğünü bilemem ama benim oğlum bir buçuk yaşında ameliyat oldu bir saatlik bir narkoz aldı büyük insana göre daha çabuk atıyorlar ağlayarak atıyor narkozu sonrasında da bir sıkıntı yaşamadık çok şükür