Aygl_34 Merhabalar, kızım 4.ay aşılarını olduktan sonra bu damladan verdiler ve içeriğinde paraben oluğunu öğrendim. Kullanan var mı ne tür yan etkileri oldu ve kullanmalı mıyım 😔 zarar vermesinden korkuyorum
Devushka Aygl_34 kesinlikle kullanmayın içerisinde paraben ve çok zararlı maddeler var atrıca burda okuduğumu kadarıyla kusma diş boyama vs yapıyomuş ben nutirgen toz şase aldım bi kutuda 30 tane var hem demir hem vitamin takviyesi trendyol yada hepsiburadadan çoklu paketleri var bi kutusu 30 küsüre geliyor çok memnunum tavsiye ederim
Prensinannesi23 Aygl_34 şakın kullanmayın 1 haftadır hastanelere gidip geliyoruz daha bugün yine gittik Pazartesi tekrar gidicez böyle saçmalık olamaz küçücük bebeklere zehir veriyorlar resmen 2 gün verdim 3. Gün kakasında kan vardı ebe bu beklediğimiz birşey değil ciddi bir yan etki acile götürün dedi gittik ilaç yüzünden karaciğer enzimleri yükselmiş bir sürü tahlil yapıyorlar şimdi bebeğime 🥺
Ebrusaracoksuz Aygl_34 bende 2 gün kullandım bebeğim aşırı huzursuz Du gaz sancısı yaptı kakasının rengi değişti. Bu kadar yan etkisi varken vermek doğru değil bence hemen kestim yarın özel hastaneye gideceğim doktor ne önerirse onu alacağım.
Gamzeren13 Aygl_34 merhaba canım bende 2 gün kullandım ama zar zor verdim tükürdü bebeğim zaten kabızlığımız vardı bu ilaçta kabızlık yapıyormuş 5. gün oldu daha yapmadı yavrum bugün eczaneden Sidefer aldım bende onu denicem Demir ilacınıda ocean aldım burdaki tavsiyeler üzerine 😉