Tatli_Bir_Anne_ Aklım çıkıyor hamilelik olur diye, âmâ emzirdigim için ilaç iğne falan kullanmak istemiyorum, spiral deseniz sıkıntı olabiliyor
Miraninannesiiii Deletedmom_78 bebek kaç aylıkken kullanmaya başladınız benimde 2 aylık bebeğim başlamak istiyorum artık ilaca
ceren_1116 Tatli_Bir_Anne_ iğne kullanıyorum sütüme hiç etkisi olmadı ikinci çocuğu 5-6 yıl düşünmediğim için spirale de güvenmiyorum şahsen