mrvunal13 Merhabalar, Bebeğim gündüz bazen olmak kaydıyla memeye gelirken ağlıyor hoplaya zıplaya tutturuyorum .gece bir sorun yok böyle olur mu 2.5 aylık olduk ya da bunu nasıl aştınız ?