Bebis61 Ozlemmm1903 nasıl besliyorsunuz sadece anne sütü mü kaç saatte bir yediriyorsunuz bir de geceleri uyandırıyor musunuz
efeninannesi4207 Bebis61 yok 38+6 amelîyat oldu yanlış mama kullandırttılar derken yeni yeni toparlıyor 3 aylıkken 4,700 dü
Ozlemmm1903 Bebis61 sadece anne sütü veriyorum ilk 2 ay 2 saatte bir emzirmeye dikkat ediyordum ama benim oğlan biraz iştahlıydı gündüzleri 1 saatte bir emerdi. 3. Ayda o ne zaman isterse o zaman emziriyorum geceleri bazen 3-4 saat kesintisiz uyuyor.
happiestMom Aseleren_yldrm 2315 gr doğdu 2,5 aylık 5200 kilosu sadece anne sütü alıyordu birkaç gündür mama takviyesine başladım.
Gunelfirat Dün 3 aylık olduk. Bugün sağlık ocağında 6250gram, 62cm boy ölçtüler. Şunu özellikle belirtmek isterim her bebeğin gelişimi kilosu ve boyu kendine hastır. Hiçbir şekilde kıyaslama yapılmamalı ve doktorun ne dediyi önemsenilmelidir🫶🏻🌸