Analique Bugu boyle kizariklik olustu esim calistigi icin hastaneyede gidemedim. biraz arastirinca mustelanin stelatopia kreminin iyi geldigini duydum sipariş verdim ama sizlerede sormak istedim
Pnay Analique şampuan yada deterjandan olmuş olabilir. Ilık su ile yıkayın bence rahatlasın kıyamam. Benim bebeğimde öyle olmuştu deterjanı değiştirdik düzeldi. Ama yinede doktora göstermenizde fayda var
Sibelmuc Analique Bizde egzema var böyle değil bu alerji olduğunda böyleydi bizde. Üç gün sonra da kendiliğinden geçmişti. Egzama için La Roche Posay egzama kremini kullanıyoruz 2.günde fark gördük. Besin ya da kumaş alerjisi olabilir bu.
Analique minikoglummmmm alerji olabiljr mi acaba 3 ay 10 günlük daha once sutle ilgili bir problem yasamadik farkli bir sey de yemedim. Sadece saci cok yaglandigi icin sampuani degistirdik ondan supheleniyorum
minikoglummmmm Analique alerji olabilir sıcağa gelmiyor da olabilir benim bebeğim ellerini yüzüne vuruyordu çünkü egzma kaşınır
Analique Kafam iyice karıştı 🥺 doktora gidicem musait bir zamanda. İnternetten mustela siparis vermistim stelotopia siparis vermistim bende herkes onu onermis
Deniz06 Analique kızarıklık bi azalıyor sonra tekrar aynı oluyor. Salya tetikliyor bizimkini galiba ya da sıcak