@MercimekDogdu kolondaki doktorlardan bende memnun kalmadım orda doğum yapmıştım sonra ilk ay değiştirdik esenyurtta reyap has. ayşe hanımı önermişti arkadaşım ona gittik ve ilgili sıcak kanlı konuşkan bir doktor çok sevdik tatilde bile telefondan çok yardımcı oldu sağolsun antalyada 3 hastane gezdim bir işe yaramadılar o burdan telefonla ilacı yazdı ve iyilestik şimdi esencan diye bir hastane var ona geçti hastane için bişey diyemem ıyi veya kötü diye doktorumuzdan başka biseyini kullanmadik ama doktor tam istediğim gibi