Merhaba herkese kızıma 4 gün önce antibiyotik başladık geçmeyen öksürük boğazda ve kulakta kızarıklık vardı öksürüğü azaldı ama bugünde ishal oldu çok sulu değil ama ben antibiyotiğin sebep olduğunu düşünüyorum karın ağrısı vs yok bu durumu yaşayan var mı ? İlacı kesmeli miyim doktoruna ulaşamadım yardımcı olursanız sevinirim