Oğlum 8 ay 3 günlük ,11 kilo şuan. Emeklemiyor daha oturuyor kendini. Öne doğru atıyor. Yüz üstü koyunca gitmek istiyor çırpınıyor ama gidemiyor yüzünü yere koyuyor bazen geriye doğru atıyor kendini. Sizce emekler mi bazen oturur piziyona koyuyorum direk ayağa kalkıp yürümek istiyot etrafindaki çocuklardan bebeklerden görüyor ne yapmam lazım emeklemesi icin