Simgealp39 Merhabalar, 6,5 aylık bebeğim bugğn yüksek ateş ile hastaneye gittik malesef covid pozitif bir de dişi patladı üst üste geldi. Minicik bebeğime 1 poşet ilaç vereceğim şimdi🥺 covid atlatan var mı hangi ilaçları kullandınız bebeğinize
ayse01_alparslan Simgealp39 geçmiş olsun benim bebeğimde bugün burnu akiyo hapsuruyo çok bide gözyaşı akiyo acaba sizde belirtiler neydi tabi dişleride şişmiş ondan mı
Sennurrr Bizde kovit olduk bugün 5. Gündeyiz çok panik olduk ama olan oldu. Ben çok bitkin düştüm serumla ayakta durdum bebeğim 6 aylık o daha iyi ilaç sadece calpol ateşi çıktığında verdik. Bir de damla ağızdan öksürük için
Simgealp39 Sennurrr çok çok geçmiş olsun. Gerçekten öyle ben de bebeğimden daha kötü durumdayım. Bize doktor calpol 8 saatte bir ver dedi. İburamin zero ağızdan bir damla serum suyu ve bir ilaç daha nebülazatör ile vermemizi söyledi. Bir de mustelanın göğüs balmı ve burun damlası. Allah hepsini korusun
Sennurrr Simgealp39 tıkanma balgamlı öksürük var mı ? Ben serum yedikten sonra düzeldim çok kötüydüm inşallah siz de atlatırsınız bir an önce
Simgealp39 ayse01_alparslan yüksek ateşti ilk şikayeti oğlumun 39 dereceden indiremedim öksürük burun tıkanıklığı aynı grip gibiydi🥺 bir yandan oğlumun da dişi patlamış üst üste geldi
Sennurrr Simgealp39 bizim önce ateş sonra balgamlı öksürüğe döndü zaditen damla sonrası rahatladık. Ateş bir kaç gece daha çıktı ince giydirin sık sık ateş ölçümü yapın
Simgealp39 Sennurrr bize de zatiden damla verdi doktor gece 8 damla olacak şekilde. Üzerini örtmedim uyuyor Şuan anca 37.8 e düştü ateşi. Nöbetteyiz bakalım umarım böyle atlatır