Minikkussum Ben genelikle pegasusla seyahat ederim çok şükür hiç sıkıntı yaşamadım zaten çocuklar uyuyo genelikle emzikliyse çok daha kolay kulakları tikanmamasi için Şimdiden iyi yolculuklar 🤗