Zeynepasya13 bebelac tek geçerim. Bende ilk başda aptamille başladım ilk kızıma da aptamil kullanmışdım onda hiçbir sorun yaşamadım ama bunu mahvetti çok gaz yaptı eczacının tavsiyesiyle bebelac denedim ve hala kullanıyorum çok memnunum. Aptamil ne kadar karıştırırsam karıştırayım mutlaka topak kalıyodu ve biberonu yıkamak bile ayrı eziyetti bebelac öyle değil ne topak kalıyo biberon da tertemiz bi dene istersen