35bilge-azadcan Acil işlerim olduğu zaman bebeğimi bırakamıyorum biberon emmiyor miğdesi bulanıyor biberonda ek gıda yemiyor sadece anne sütü içiyor 7 aylık benim gibi olan varmı beni bilgilendirirmisiniz ?
mucizeminnosum 35bilge-azadcan çalışan mecbur biberon vermesi gereken bi anneye instagramdaki bi emzirme danışmanı biberonun ucunu ısıt öyle dene demişti işinize yarar mı bilmem nasıl ısıtılır onuda bilmiyorum ama
Kuzularinanasi 35bilge-azadcan farkli biberonlar deneyin .olmuyorsa kasikla icirebilirsiniz.ben calisan amneyim.benimki de biberon almadi hic.en pahali modelleri bile denedim.kasikla verdik.simdi sulukla iciyor😆
Mlk026 35bilge-azadcan aynısını bende yaşıyorum canım 2-3 aylıkken avent tutuyordu şimdi ne denesem tutmuyor mecbur bıraktım 3-4 saat babannesine çorba verdi süt ya da mama bırakamadım maalesef artık büyüdüler çorba meyve 2-3 saat idare ediyor
Hbpx Kuzularinanasi önceden içiyordu ama atak zamanından sonra benimki de almıyor her biberonu denedim diyebilirim aç olduğu halde diliyle ittiriyor . Kaşıkla da yarısı yere gidiyor aşırı zor . Çözüm bulamadınız sanırım sizde 🫤