Hanımlar nasılsınız ? 1 buçuk aylık prematüre doğmuş bebeğim var.
Sorunumuz şu;
Son bir haftadır bebeğim sürekli ağlıyor. Anne sütü alıyor bazen sağıp veriyorum bazen göğsümden. Ama emerken sürekli bacaklarını çekip ağlıyor biberonla verince de aynı ağlıyor sürekli. Gaz damlası başladı doktor. Biogaia ve sab simplex. 1 haftaya yakın kullanmaya başladık. Çarşamba günü 3 kere sulu sulu kakasını yaptı. Sonra 3 gün yapmadı cumartesi ve pazartesi yani bugün tekrar 1 kere sulu şekilde yaptı. Ama sürekli ağlıyor nedenini çözemiyoruz. Gazı vardır diyoruz gaz damlasını kullanıyor emerken süt içerken neden ağlıyor sizce ? Öneriniz var mı?